15 Nisan 2013 Pazartesi

ACIGOLSPOR 1 AMATOR KUMEYE VEDA ETTI..

Saygideger  acigollu hemserilermiz  sitemizede  futbol maclari ve bu sene  olan maclarımız hakkında cok sey paylasamadık biliyoduk bi takım eksikliklerimiz vardi.  bu sene  sansiz basladigimiz ve  acemisi oldugumuz ligde  mucademizi sonuna kadar devam ettirdik bu sene 15  mac  oynadik
ve tum maclarimiza cIKTIK  kondisyon eksikligi, oyuncularin calısmasi  ayni kadroyu iki hafta ustuste koruyamamak ve maddi sIKINTilardan dolayi cok basarili olamadik.  ama spor acisinda cok guzel maclar yaptik en guzel bir sekilde nevsehirin  1 amatorune renk kattık  spor u  on planda tutup kavgaci olmadik . bize  destek veren amator kulupler baskani, mustafa avciya ve ekibine tsklerimizi  iletiyoz.  bu sozen kucuklerle altyapıya basladık u 14 takımın olusturduk. bir sezon once cıktigimiz lige veda ettik.. Yinede bize destek veren tumm   futbolcularımıza  tsklerimizi iletiyoz iki sezonda 4  takım forma kazandırdık ve yenidigi maclarda dahil  tum futbolcularımızın mac sonrası  yemeklerını verdik ulasimda  sorun yasatmanyan belediyemizede tskler ederiz.. hıc bir malzeme eksikligi hiisterimedik  cok kucuk bir maddiyete cok seyler yaptik.futbolcumuza maddi yonden olmasada manevi yonden yanlarinda olduk..  Aslinda sunu dile getirmek istiyorum  ben bunu  hep yasadim  IStan bulda acıgoolu yuvali  tepekoylu  ve  acigolun tum beldeşerınden dunyanin is adami var. onlarda hep destek bekledik yinede bekliyoz acıgolspora  destek cıksınlar  ve bizde burda  cok buyuk kıtlelere hıtap edecek  guzel bır spor kulubu alt yapı kuralım futbolcu yetıstırelım sporcu yetıstırelım.. cocuklarımız  ınternet koselerınde maddde  bagımlıklarından uzak tutalım.. sporcu  Iyi bir idare ile ahlaki acıdan cok  iyi   bir duruma e geleceni  tum  kotuluklerden uzak kaldıgı gıbı topluma faydalı bır ferd olacana ınanıyorum..  BURDAN TUM  ACIGOLLU  ACIGOLUN BELDELERI KASABALARIDA DAHIL TUM  ISADAMLARINA SESLENIYORUM ACIGOLSPORUMUZA SAHIP CIKALIM BERABER GUZEL SEYLER YAPALIM.. FUTBOLDA   BASARI OLMASADA AHLAKI ACIDAN TOPLUMA YARARLI  GENCLER YETISTIRELIM.. SAYFAMIZDA BIZE DESTEK  VEREN   HER FIRMAYI  YAZACAZ INSALLAH SIZLERDEN BU KONUDA YARDIM BEKLIYOZ.. 05458210050  NOLU TELLE BIZE ULASMALARINI VE YARDIM ETMELERINI BEKLIYOZ..bu sene  u 14 alt yapısı ıle  basladık ınsalalh seneye  daha buyuk  kıtlelerı takıma kazandıracaz  eger  gereken ılgıyı gosterırse
arkadaslarımız.. esnafımız beledıyemız..  herkeseden bu konuda yardım beklıyoz... ACIGOLspor  baskanI olarak ( kenan koksal )tum halkımıza sımdıden tskklerımız ıletıyoz..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder